» آرشیو » ساماندهی و بهسازی یکی از ورودی های شهر کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:20741 | ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹

ساماندهی و بهسازی یکی از ورودی های شهر کازرون

پرتو جنوب

همزمان با میلاد امام حسین(ع)، ساماندهی و بهسازی میدان امام حسین(ع) کلید خورد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ شهردار کازرون از شروع عملیات اجرای ساماندهی و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) خبر داد.
مهندس رضا نوذری با اشاره به شروع پروژه ساماندهی و اصلاح هندسی و ترافیکی میدان امام حسین(ع)، گفت: طرح ساماندهی و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) به عنوان یکی از پروژه های مهم شهرداری و همچنین یکی از مطالبات مهم شهروندان از شهرداری می باشد که با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر این پروژه هم اکنون در حال اجراست.
شهردار کازرون ادامه داد: طرح ساماندهی و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در چندین جلسه در شورای ترافیک شهرستان و استان مطرح شد و پس از بررسی و دفاع شهرداری از این طرح، به تصویب نهایی رسید.
وی اظهار کرد: این طرح در چندین فاز اجرا خواهد شد که فاز اول آن شامل اصلاح هندسی در جهت کاهش سرعت و جلوگیری از بروز تصادفات در میدان امام حسین (ع) است، که عملیات اجرایی آن هم اکنون آغاز شده است.
مهندس نوذری ضمن تشکر از همکاری فرماندهان آمادگاه شهید چمران و تیپ تکاور امام سجاد(ع) گفت: خوشبختانه پس از سالها با پیگیری های صورت گرفته مجموعه شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانده آمادگاه شهید چمران، عملیات مخلوط ریزی و تسطیح ورودی شهر جلوی آمادگاه شهید چمران توسط مجموعه عمران شهرداری با همکاری ماشین آلات تیپ تکاور و آمادگاه شهید چمران در حال انجام است.
به گفته شهردار کازرون برای اجرای فاز اول این پروژه، حدود ۵ میلیارد تومان تخصیص یافته که تا پایان سال بر اساس برنامه انجام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×