» آرشیو » استاندار فارس: همچنان منتظر گزارش ارزیابی مدیران از سوی اصحاب رسانه هستم
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10934 | ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۴

استاندار فارس: همچنان منتظر گزارش ارزیابی مدیران از سوی اصحاب رسانه هستم

پرتو جنوب

دکتر محمد هادی ایمانیه روز شنبه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت» ضمن ارتباط مستقیم با مردم نسبت به شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده اقدام و دستورات لازم را برای گره گشایی از مطالبات قانونی مردم صادر کرد.

وی در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان رسانه ای مبنی بر عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها، اظهار داشت: به دفعات از اصحاب رسانه خواسته ام گزارش عملکرد مدیران و شاخص های ارزیابی ایشان را در حوزه های مختلف بویژه ارتباط با مردم و اصحاب رسانه و همچنین میزان پاسخگویی مدیران را ارائه کنند اما تا کنون پاسخی به درخواست بنده داده نشده است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز شنبه، ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر برقراری ارتباط مستمر با مردم و پاسخگویی به ایشان در مرکز سامد حضور یافت و به صورت مستقیم، خواسته‌ها و مطالبات مردم را برای پیگیری و رفع مشکلات و تامین مطالبات قانونی آن‌ها، شنید.
استاندار فارس در حاشیه حضور خود در مرکز سامد گفت: در شرایط فعلی بیشتر مشکلات مردم در دیداری های چهره به چهره، مکاتبات و تماس های برخط به مسائل شغلی،تسهیلات بانکی و معیشت مربوط است.
وی اظهار داشت: مشکلات دیگری از جمله مباحث مربوط به حوزه های شهری، مسائل ارتباطی و مربوط به دستگاه های خدمات رسان معمولا مطرح می شود که می بایست هرچه سریع تر مسئولان و مدیران ذی ربط به خواسته های به حق مردم پاسخ دهند.
دکتر ایمانیه تصریح کرد: مدیران اجرایی استان باید با حضور مستمر در مرکز سامد، پس از شنیدن مشکلات مردم، نسبت به پیگیری و حل مشکلات ایشان اقدام کنند.
استاندار فارس در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان رسانه ای که از عدم تعامل برخی مدیران با رسانه ها شاکی بود، اظهار داشت: به دفعات از اصحاب رسانه خواسته ام گزارش عملکرد مدیران و شاخص های ارزیابی ایشان را در حوزه های مختلف بویژه ارتباط با مردم و اصحاب رسانه و همچنین میزان پاسخگویی مدیران را ارائه کنند اما تا کنون پاسخی به درخواست بنده داده نشده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×