» آرشیو » نوذری، شهردار کازرون: با راه اندازی سایت پسماند، از اتلاف هزینه میلیاردی در این بخش جلوگیری می شود
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9257 | ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۸

نوذری، شهردار کازرون: با راه اندازی سایت پسماند، از اتلاف هزینه میلیاردی در این بخش جلوگیری می شود

پرتو جنوب

شهردار کازرون گفت: امیدواریم با حل مشکلات سایت پسماند و راه اندازی آن، از اتلاف هزینه میلیاردی جهت حمل زباله های شهر جلوگیری شود و این اعتبارات در بخش های دیگر امور شهری هزینه گردد.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، مهندس رضا نوذری شهردار کازرون، در جلسه تجلیل از خبرنگاران که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار، حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: حمله به زایران سومین حرم اهل بیت برای دومین بار در یک سال، نشان از عمق دشمنی دشمنان با ایمان قلبی مردم دارد.

وی با تأکید بر حساسیت حرفه خبرنگاری گفت: رسالت خبرنگاری، صرفا اعلام خبر نیست، بلکه آگاهی بخشی و بیداری جامعه است و حضور خبرنگاران در تمامی صحنه ها، گواه این مدعاست.

شهردار کازرون از همکاری و تعامل رسانه ها و خبرنگاران با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری درخصوص اطلاع رسانی اخبار شهرداری و ایجاد انگیزه و امید در میان مردم، تقدیر نمود و از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور خبرنگاران در آینده ای نزدیک خبر داد.

نوذری در پاسخ به پرسشی درخصوص تعیین تکلیف سایت پسماند کازرون بیان کرد: با پیگیری های مجموعه مدیریت شهرستان و در رأس آن فرماندار محترم، مجوز تنها سایت رسمی و استاندارد پسماند شهرستان، که با در نظر گرفتن تمامی ضوابط و اصول انتخاب شده،  اخذ گردید و بخشی از کارهای عمرانی این پروژه نیز انجام شد ولی بنا به دلایلی، استاندار فارس از فعالیت این سایت ممانعت بعمل آورده و منتظر تصمیم گیری و اعلام نتیجه استانداری درخصوص آغاز به کار سایت پسماند شهرستان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر با صرف هزینه های سنگین، زباله های کازرون به محل دیگری حمل می شود و امیدواریم با حل این مشکل و راه اندازی سایت پسماند، از اتلاف هزینه میلیاردی در این بخش جلوگیری شود و این اعتبارات در بخش های دیگر امور شهری هزینه گردد.

نوذری، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره آسفالت معابر گفت: علیرغم راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری، به دلیل گرانی قیر و کمبود اعتبارات، قادر به راه اندازی نهضت آسفالت در شهر نیستیم و به ناچار لکه گیری آسفالت را در برنامه کار داریم و تلاش می کنیم درخصوص آسفالت مناطق جدید نیز در حد امکان، رضایت مردم را جلب نماییم.

شهردار کازرون همچنین درخصوص ارایه گزارش عملکرد شهرداری به رسانه ها اعلام آمادگی کرد.

سهراب جبری، رییس شورای اسلامی شهر کازرون که در این جلسه حضور داشت، تغییر رویکرد شورا و همکاری با خبرنگاران را از برنامه های پیش روی شورا اعلام کرد و گفت: وظیفه ما، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور خبرنگاران در صحن شوراست و به زودی این امر محقق خواهد شد.

سپس خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند و در پایان، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری تجلیل شد.

خبرنگار: الهام ضرغام

عکاس: ستایش اسلام پرست

Print Friendly, PDF & Email
  • ×