» آرشیو » دستگیری سارق با ۶۲ فقره سرقت
آرشیو - حوادث
کد خبر:8169 | ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹

دستگیری سارق با ۶۲ فقره سرقت

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری سارق و کشف ۶۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل برق در برخی از محله‌های شهرستان آباده، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ انقلاب قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند یک سارق حرفه‌ای و ۲ نفر خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه متهم در بازجویی صورت گرفته به ۶۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، قطعات خودرو، ساختمان‌های در حال احداث و کابل برق اقرار کرد، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه مالخران مقادیری اموال مسروقه شامل ۱۲ عدد شیرآلات، ۵۳۰ متر کابل برق، ۲ دستگاه موتور و پمپ آب کولر، یک رشته زنجیر چرخ ، ۲ دستگاه جک ماشین سنگین، ۴ دستگاه کنتور آب، تعدادی جنت آب رادیاتور خوردو، تعدادی کلید و پریز، یک دستگاه دی وی دی پلایر، ۳ دستگاه دریل و سنگ فرز، ۶ عدد باطری خودرو، یک دستگاه رادیو ضبط خودرو و … کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده ۳ میلیارد ریال برآوردشده است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
وی تصریح کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است که پلیس در این راستا به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان می‌باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×