» آرشیو » دکتر فرهاد براتی، سرپرست معاونت مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:1448 | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰

دکتر فرهاد براتی، سرپرست معاونت مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون شد

پرتو جنوب

دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، طی حکمی دکتر فرهاد براتی، عضو هیئت علمی بخش زبان و ادب فارسی این دانشگاه را به سمت سرپرست معاونت مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در بخشی از حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر براتی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق جناب‌عالی و به استناد ماده ۸ «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی و حفظ سمت، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.»
گفتنی است دکتر فرهاد براتی، متولد سال ۱۳۵۶ است. ایشان دوره کارشناسی خود را در دانشگاه اصفهان، دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه تهران و دوره دکتری را در دانشگاه شهید چمران اهواز در رشته ادبیات عرب به اتمام رساند. دکتر براتی از سال ۱۳۸۷ همکاری خود را با دانشگاه سلمان فارسی کازرون آغاز نمود. وی به عنوان عضو هیئت علمی در گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حال حاضر با مرتبه استادیاری در این دانشگاه به فعالیت مشغول می‌باشد. دکتر براتی تاکنون مقاله‌های متعدد علمی را در نشریات معتبر علمی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی منتشر نموده‌ است. او سابقه ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، مسئولیت تأسیس و رئیس مرکز آموزش عالی نورآباد ممسنی، عضویت در هیئت امناء دانشگاه‌های شیراز و صنعتی شیراز و مدیر گروه بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را در کارنامه اجرایی خود دارد و در حال حاضر به عنوان عضو کمیسیون دائمی دانشگاه‌های سلمان فارسی کازرون، جهرم و فسا نیز مشغول به فعالیت است.
متن حکم دکتر فاضل‌نیا، خطاب به دکتر براتی بدین شرح است:
«نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق جناب‌عالی و به استناد ماده ۸ «آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری» به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی و حفظ سمت، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با اتکاء به فضل الهی و سرلوحه قراردادن قوانین موضوعه و اصول مصرح در میثاق‌نامه کاری و بیانیه مأموریت دانشگاه، مجدانه تمام تلاش و همت خود را در جهت هماهنگی، ساماندهی و ارتقای عملکردی حوزه معاونت مالی و اداری دانشگاه، همراه با تسریع در انجام امور و دقت نظرهای کارشناسی و با بهره‌گیری از تمام اختیارات تفویض شده، امکانات، منابع و ظرفیت‌های در اختیار، در قالب برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته‌اید (به شرح پیوست) به کار بندید.
توفیق روزافزون شما را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.»
گفتنی است دکتر غریب فاضل‌نیا همچنین طی حکمی جداگانه با قبول استعفای دکتر احسان منبری، از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه ایشان در مدت تصدی این مسئولیت، تقدیر نمود.

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×