» سیاسی » سه نرخی شدن بنزین شایعه است/ بنزین‌ گران نمی‌شود
سیاسی
کد خبر:23007 | ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۳

سه نرخی شدن بنزین شایعه است/ بنزین‌ گران نمی‌شود

پرتو جنوب

نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از آنکه افزایش قیمت یا سه نرخی شدن بنزین واقعیت داشته باشد جنبه شایعه دارد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی نخعی درباره شایعاتی مبنی بر سه نرخی شدن بنزین گفت: هرگونه افزایش قیمت با توجه به منابع مالی که ایجاد می‌کند باید مصارفش هم پیش‌بینی شود بنابراین اگر دولت چنین برنامه‌ای داشت باید منابع آن را مشخص می‌کرد چون نیاز به اصلاح قانون بودجه دارد و الان خبری در این خصوص نیست.

وی اظهار کرد: من فکر می‌کنم بیش از آنکه افزایش قیمت یا سه نرخی شدن بنزین واقعیت داشته باشد جنبه شایعه دارد و دولت هم برنامه‌ای برای این موضوع ندارد و ما هم در قانون بر این موضوع تاکید کردیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در قسمت احکام بودجه، افزایش قیمت و سه نرخی شدن بنزین نبود بنابراین در جداول هم نمی‌تواند باشد چراکه سقف بودجه را بستیم.

بیشتر بخوانید:

کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌ها حذف نشد/ افزایش قیمت یا کاهش سهمیه بنزین نداریم

نخعی گفت: حرفی از بنزین سه نرخی نیست مگر اینکه دولت اصلاحیه بیاورد که فعلا خبری نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر دولت اصلاحیه بنزین سه نرخی را به مجلس بفرستد آیا مجلس آن را قبول می‌کند یا خیر، گفت: نمی‌توانم از طرف مجلس صحبت کنم، اما با توجه به فضایی که در مجلس وجود دارد بعید است که آن را قبول کند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×