» آرشیو » قهرمانی تیم آمادگی جسمانی بانوان علوم پزشکی شیراز در سومین المپیاد ورزشی بانوان وزارت بهداشت
آرشیو - شهرستان - ورزشی
کد خبر:16532 | ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱

قهرمانی تیم آمادگی جسمانی بانوان علوم پزشکی شیراز در سومین المپیاد ورزشی بانوان وزارت بهداشت

پرتو جنوب

تیم آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، توانست در سومین المپیاد ورزشی بانوان وزارت بهداشت، به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه گفت: تیم آمادگی جسمانی بانوان دانشگاه، موفق شد تا با کسب بالاترین امتیاز و با اقتدار بر سکوی نخست این رشته ورزشی قرار گیرد.
مهندس «امین دانشور» افزود: با کسب مقام قهرمانی در رشته آمادگی جسمانی توسط تیم کارکنان این دانشگاه، یک قدم به صدرنشینی در سومین دوره از المپیاد ورزشی بانوان کارمند دانشگاه های علوم پزشکی کشور، نزدیک تر شده ایم.
او  ادامه داد: «فاطمه زوری»، «راضیه ارجمندی علیا»، «ساجده پشوتن»، «گیتا مختاری» و «ناهید حسینی دولت آبادی»، اعضاء تیم آمادگی جسمانی و خدیجه مصلایی نژادفرد» به عنوان مربی و «مریم منابری» به عنوان سرپرست تیم آمادگی جسمانی دانشگاه را تشکیل می دادند.
این مقام مسوول در دانشگاه، از کسب مقام دوم توسط تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه نیز خبر داد و گفت: تیم تنیس روی میز بانوان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز توانست با تلاشی شایسته، مقام نائب قهرمانی این تورنمنت معتبر ورزشی را از آن خود سازد.
دانشور افزود: «منیره فیضی»، «حانیه رنجبران»، «رویا مرادی» و «فرانک فتحی» بازیکنان این تیم و «سیده راضیه دستغیب» و «سمیه عبداللهی سروستانی» به ترتیب مربی و سرپرست این تیم بودند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعلام رتبه بندی تیم های حاضر در این المپیاد ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.
Print Friendly, PDF & Email
  • ×