» آرشیو » شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز آغاز به کار کرد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12797 | ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۱

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز آغاز به کار کرد

پرتو جنوب

آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی، با حضور معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این آیین، معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به انتخاب شعار «مهار تورم، رشد تولید» برای سال جاری گفت: استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، جزو مهمترین استان های کشور در تامین سلامت مردم است.

دکتر «اسحاق عامری» با بیان اینکه سازمان غذا و دارو نگاه ویژه ای به استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارد، افزود: در بازدید صبح امروز از تعدادی از شرکت های تولیدی تجهیزات پزشکی در شیراز، شاهد توانمندی ها و ظرفیت های بالای این شرکت ها بودیم.

او از همکاران‌ معاونت غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس اقدامات مطلوب در توسعه تجهیزات و ملزومات پزشکی و در راستای تامین سلامت مردم قدردانی کرد.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین، هدف از برپایی این نمایشگاه را تبادل دستاوردها و ارائه تجربیات موفق در حوزه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی عنوان کرد.

مهندس «محمدامین کشاورز» افزود: ۶۱ واحد تولیدی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی، با تولید دویست نوع محصول در استان در حال فعالیت هستند.

او همچنین از فعالیت ۶۰۰ شرکت توزیع کننده و واحد صنفی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان فارس خبر داد.

این نمایشگاه از پنجم مهر ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی شیراز، واقع در شهرک گلستان، با حضور بیش از ۸۰ شرکت آغاز به کار کرده و تا هشتم مهر سال جاری، ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×