» سیاسی » استاندار فارس: شرکت در انتخابات موثرترین راه برای مقابله با دشمنی دشمنان است
سیاسی
کد خبر:21558 | ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹

استاندار فارس: شرکت در انتخابات موثرترین راه برای مقابله با دشمنی دشمنان است

پرتو جنوب

استاندار فارس تاکید کرد: شرکت در انتخابات موثرترین راه برای مقابله با دشمنی دشمنان است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی استانداری فارس؛ استاندار فارس گفت: شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای یکی از بهترین و موثرترین اقدامات برای مقابله با دشمنی دشمنان است.

محمد هادی ایمانیه، پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما می دانند که این همه هزینه‌ای که امروز دشمنان بر علیه کشور و منافع ملی می کنند طی ۴۵ سال گذشته و از بعد از انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و بنابراین مقابله با این دشمنی ها و ترفندها که علیه کشورمان اتخاذ کرده‌اند ایجاب می کند که ما هم هوشمندانه و همراه با هم در مقابله با این دشمنی ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: مردم امروز به کسانی رای خواهند داد و افرادی را انتخاب خواهند کرد که پیش از اینکه به فکر خود، خانواده و منافع شخصی خودشان باشند به فکر منافع ملی، مردم و کشور هستند.

مقام عالی دولت در فارس اضافه کرد: مردم به کسانی رای خواهند داد که هم تقوا را رعایت می کنند، هم دیانت دارند و هم در مسئولیتی که می خواهند بپذیرند متخصص هستند و مبارزه با فساد را سرلوحه کار و تصمیمات خود قرار داده و منافع ملی را بر منافع شخصی و خانوادگی ترجیح خواهند داد.

ایمانیه گفت: بنابراین تک تک این آرا می‌تواند سرنوشت کشور را به سمت خیر، صلاح، توسعه و پیشرفت پیش ببرد.

وی افزود: باید درود فرستاد به ارواح امام (ره) و شهدایی که این راه را باز کردند که مردم ایران بتوانند در تعیین سرنوشت خودشان دخالت کنند و موثرترین تصمیم گیرنده در این زمینه خود مردم باشند.

استاندار فارس ادامه داد: امروز و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز مردم ما به شکل باشکوه و پررنگ در صحنه حاضر خواهد بود و در جهت تعیین سرنوشت، تصمیم خود را خواهند گرفت.

ایمانیه، با اشاره به حضور خود در شعبه رای اولی ها افزود: انتخاب این شعبه برای حضور با این هدف است که نشان دهم که امید آینده کشور همین رای اولی ها و جوانانی هستند که سرنوشت آینده کشور را رقم خواهند زد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×