» آرشیو » شهادت فرمانده یگان امداد شیراز
آرشیو - حوادث - شهرستان
کد خبر:20095 | ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۱

شهادت فرمانده یگان امداد شیراز

پرتو جنوب

مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت فرمانده یگان امداد شیراز در بامداد امروز خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، در این اطلاعیه آمده است: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت ۴ صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی سرتیپ دوم “کوروش بازیار” فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار می‌کند.
براساس این گزارش،پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک و وانت نیسان را متوقف می‌کنند که در حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به سرتیپ دوم “کوروش بازیار” فرمانده یگان‌امداد شیراز برخورد و به شدت وی را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.
گفتنی است سرتیپ دوم “بازیار” سریعا به مرکز درمانی اعزام و اقدامات درمانی توسط کادر درمان انجام که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سردار شهید “کوروش بازیار” در شیراز

مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید والامقام سرتیپ دوم “کوروش بازیار” در شهرستان شیراز خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است پیکر پاک و مطهر شهید والامقام سرتیپ دوم “کوروش بازیار” ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هجدهم بهمن‌ماه در حرم مطهر شاه چراغ (ع) تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای تل بندو از توابع شهرستان رستم استان فارس انتقال داده خواهد شد.
گفتنی است این شهید گرانقدر فرمانده یگان امداد شیراز بود که امروز (۱۷بهمن‌ماه) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شایان ذکر است مراسم یادبود این شهید والامقام از ساعت ۲ الی ۴ بعدازظهر در مسجد امام سجاد (ع) روستای تل‌بندو برگزار خواهد شد و از عموم مردم استان فارس برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×