» آرشیو » بازدید شهردارمنطقه پنج شیراز از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر
آرشیو - شهرستان
کد خبر:576 | ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵

بازدید شهردارمنطقه پنج شیراز از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

پرتو جنوب

مهندس رضا مسعودی به همراه معاون مالی اقتصادی و سرپرست معاونت فنی عمرانی ، سرپرست معاونت خدمات شهری، و دیگر مدیران شهری از پروژه های سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه پنج شیراز، رضا مسعودی در حاشیه بازدید از بزرگ ترین سالن تیر اندازی جنوب کشور واقع در پارک مادر و احداث پارک محلی خیابان ابوذر غفاری بازدید و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را درخصوص حوزه فنی و عمرانی واجرایی در راستای تسریع درروند پیشرفت پروژه ها صادر کرد.
وی افزود: با توکل به خدا و در سایه همدلی مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح منطقه دنبال خواهیم کرد و همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشم و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای شهروندان منطقه پنج ایجاد کنیم .
مسعودی در این بازدید مهمترین اولویت مدیریت شهری منطقه پنج در حوزه پارک‌ها و فضای سبز و مجموعه‌های در حال ساخت تحت نظر این منطقه فراهم نمودن بستری مناسب برای معلولین میباشد که بتوانند در محیطهای شهری و تفریحی به خوبی تردد نمایند در این راستا از مشاورامور معلولین به صورت مستقیم در بستر سازی مناسب، در پروژها استفاده می‌گردد، و موجب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
وی افزود در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×