» شهرستان » شهردار اهواز کجاست؟ اصلا اهواز شهردار دارد؟
شهرستان
کد خبر:22837 | ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

شهردار اهواز کجاست؟ اصلا اهواز شهردار دارد؟

پرتو جنوب

متاسفانه وضعیت نظافت شهر اهواز چند ماهی است به شدت ضعیف شده و گویا هیچ نظارتی بر این مورد نمی شود. مهم تر از آن که بسیار به سلامتی افراد و خودروهای مردم در این شرایط اقتصادی ضربه زده است، خیابان های خراب و پر از چاله چوله تک تک مناطق اهواز است.

سؤالم این است وظیفه شهرداری چیست و طبق قانون چه مواردی بر عهده اش است؟ در اهواز یکصد متر آسفالت بدون چاله چوله و خرابی پیدا نمی شود.

مناطق آسیب پذیر شهر که نگو و نپرس و کافی است کمی باران بزند تا جلوبندی و کمر فنر و لاستیک ماشین ها به فنا برود و اگر چاله بزرگ باشد، که ماشین و سرنشینان در آن می افتند.

آخر مگر پر کردن این چاله ها چقدر وقت گیر و هزینه بر است؟ اگر شهردار نمی تواند یا بلد نیست، چند دستگاه ماشین آلات و مقداری آسفالت و چند نیرو به بنده بدهد تا تک تک مناطق و خیابان های اهواز را لکه گیری و چاله چوله های بیخودی وسط اتوبان و جاده ها را ترمیم کنم. کار سختی نیست.

فقط کمی همت می خواهد. به عنوان مثال خیابان های اصلی و فرعی خشایار، لشکرآباد، کوی رمضان و حصیرآباد گرفته تا خیابان انوشه زیتون و کیانپارس همه نیازمند تعمیر هستند. بعضی چاله ها با یک گاری یا چند بیل آسفالت و یک دور غلطک آنچنان شیک و تمیز می شوند که هیچ خودرویی آسیب نبیند.
منکر زحمات پرسنل خدوم شهرداری اهواز نیستم، اما احساس میکنم مدیریت خوبی در شهرداری اهواز صورت نمی پذیرد. هرچه خواستم ننویسم نشد.

گویا هیچکس قصد تعمیر و بازسازی آسفالت ها را ندارد. اگر یک تیم چند نفره از نیرو های شهرداری، حجم مورد نیاز آسفالت و چند ماشین راهسازی به اینجانب داده شود، به طور رایگان و بدون درخواست هیچ مزدی، طی مدت یکسال تمام چاله چوله ها و جاده های داغون را ترمیم کرده که حداقل شاهد تلفات مالی و اقتصادی کمتری باشیم و جلوی مهمانان خارج از استان آبرویمان نرود.

 محسن بابادی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×