» آرشیو » در نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا در شیراز صورت گرفت؛ اعطای نشان اهدای عضو به شهردار شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:15413 | ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

در نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا در شیراز صورت گرفت؛ اعطای نشان اهدای عضو به شهردار شیراز

پرتو جنوب

شهردار شیراز:

پزشکان از سیره ابوعلی سینا الگوبرداری می‌کنند

شهردار شیراز با بیان اینکه کاری که پزشکان انجام می‌دهند، فراتر از عشق بوده و واژه‌ای درخور آنها پیدا نمی‌شود، گفت: پزشکان از سیره ابوعلی سینا الگوبرداری می‌کنند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جمع میهمانان داخل و خارج کشور در حاشیه نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا به ویژگی‌های شیراز این شهر کهن پرداخت و اظهار کرد: شیراز، شهری کهن، تاریخی، شهر حافظ و سعدی و شهر امامزادگان و سومین حرم اهل‌بیت(ع) از قدمت ۶ هزار و ۵۰۰ ساله تاریخی برخوردار بوده و در ۴ دوره پایتخت سیاسی بوده که از این دوران به‌ویژه آخرین دوره سیاسی، آثار فرهنگی و تاریخی بسیار به‌جا مانده است.

او در ادامه با بیان اینکه کاری که پزشکان انجام می‌دهند، فراتر از عشق بوده و واژه‌ای درخور آن‌ها پیدا نمی‌شود، گفت: پزشکان از سیره ابوعلی سینا الگوبرداری می‌کنند و سیدعلی ملک‌حسینی به‌عنوان استاد نام‌آور و پدر پیوند کبد ایران نیز از این سیره الگوبرداری می‌کند‌.

او از برگزاری چنین کنگره‌ای قدردانی و بر اهدای عضو به‌عنوان یک کار انسانی تأکید کرد.

بنابراین گزارش، در این گردهمایی که با حضور پزشکان داخل و خارج کشور، در حاشیه نهمین کنگره بین‌المللی پیوند اعضا برگزار شد، پدر پیوند کبد ایران، نشان اهدای عضو را به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز محمود صفایی و سیده مریم حسینی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز حاضر در این جلسه اعطا کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×