» آرشیو » پایش روند پیشبرد پروژه شهر بین المللی سلامت شیراز از نگاه اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:7498 | ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

پایش روند پیشبرد پروژه شهر بین المللی سلامت شیراز از نگاه اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پرتو جنوب

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در محل احداث پروژه شهر بین المللی سلامت شیراز، راهکارهای سرعت بخشیدن به روند توسعه این پروژه را ارزیابی کردند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه با بازدید از این پروژه، از تلاش ها، پیگیری ها و فعالیت عمرانی شرکت شهر بین المللی سلامت شیراز قدردانی کرد.
دکتر «سید وحید حسینی» در این بازدید طی نشستی با مدیرعامل شرکت شهر بین المللی سلامت شیراز، اصل برنامه ‌ریزی را گامی مهم در پیشبرد موفق اقدامات سلامت محور عنوان کرد و از دست اندرکاران این پروژه خواست تا توجه به مسایل فنی و کارشناسی، در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به نقش تاثیرگذار اساتید و پزشکان برجسته شیراز در آموزش و درمان کشور؛ تلاش برای توسعه و تجمیع خدمات سلامت محور، در کنار توجه به گردشگری سلامت در فارس را بسیار ارزشمند خواند و گفت: بی شک، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه سلامت، موجب اشتغال آفرینی، سهولت دسترسی مردم به خدمات با کیفیت و کاهش هزینه ها می شود.
او همچنین راه اندازی این پروژه را علاوه بر توسعه خدمات سلامت محور، گامی در راستای توسعه علمی در حوزه سلامت عنوان کرد.
با پروژه شهر سلامت شیراز آشنا شویم
مدیرعامل شرکت شهر بین المللی سلامت شیراز نیز در این نشست به معرفی بخش های در حال ساخت و پیگیری این پروژه و آخرین وضعیت عمرانی آن پرداخت.
مهندس «هادی منصوری» با بیان اینکه این پروژه با مساحت نزدیک به هزار هکتار در هشت کیلومتری شیراز واقع شده است، گفت: این پروژه بزرگترین مرکز سلامت غرب آسیا محسوب شده و برای نخستین بار در کشور اجرا می شود.
او از جمله مزیت های ویژه شهر سلامت شیراز را ایجاد و تجمیع مراکز فوق تخصصی درمانی؛ ارایه خدمات درمانی، گردشگری، سلامت محور، مراقبتی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی عنوان کرد.
مهندس منصوری در این نشست ضمن بیان توضیحاتی پیرامون آغاز عملیات اجرایی این طرح و فرآیند آغاز ساخت پروژه های عمرانی فاز یک طرح جامع شهر سلامت افزود: این طرح با کاربری در بخش های مسکونی، تجاری، درمانی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی، رفاهی، تفریحی، گردشگری و تفرجگاهی پیش بینی شده است.
دکتر «محمود نجابت» مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «محمد جواد راعی» معاون غذا و دارو دانشگاه، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر «کریم فرهادی» مدیر امور حقوقی دانشگاه و مهندس «سعید مصفا» عضو هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، دیگر اعضای این نشست مشورتی بودند.
این بازدید صبح امروز شنبه، سی و یکم تیر ۱۴۰۲ انجام شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×