» آرشیو » صدور پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در فارس
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:18191 | ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸

صدور پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در فارس

پرتو جنوب

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون صادر شده است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس؛ محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آنها صادر شده ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس متذکر شد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: به غیر از شیراز و مرودشت که کسری زمین داریم در مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تامین شده است.

بیشتر بخوانید:

 تفاهم نامه همکاری‌ شرکت شهرک های صنعتی و بهزیستی فارس برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی
دبیر شورای مسکن استان فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تایید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند.
مهندس طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای استان فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است گفت: به جز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا او ستهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند، مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است.
وی اظهار امیدواری کرد که در سال آینده با تلاشی که در سطح استان می‌شود بتوانیم تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×