» آرشیو » صلاحیت ۴۴ داوطلب حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار تأیید شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:20211 | ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۷

صلاحیت ۴۴ داوطلب حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار تأیید شد

پرتو جنوب

تعداد نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار اعلام شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار، آخرین آمار تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه را ۴۴ نفر اعلام کرد.

محمد علی بخرد، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار گفت: در پی اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان طی ۵ مرحله اسامی تایید صلاحیت شدگان را ابلاغ کرد که در مجموع تعداد ۴۴ نفر در حوزه انتخابیه کازرون و کوهچنار تائید صلاحیت شدند.

وی افزود: از مجموع ۷۷ نفر داوطلب ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه، ۱۱نفر عدم تایید، ۱۸ نفر انصراف و صلاحیت ۴ نفر نیز برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی احراز نشده است.

بیشتر بخوانید:

 اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور

فرماندار شهرستان کازرون گفت: با اعلام اسامی نهایی افراد تأیید صلاحیت‌شده، شرایط رقابت برای همه اقشار و گروه‌های سیاسی در این حوزه انتخابیه فراهم شده و پیش‌بینی می گردد تا شاهد انتخاباتی با رقابت بالا در اسفند ماه سال جاری باشیم.

بخرد با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، تبلیغات عده‌ای از نامزدها زودتر از موعد شروع شده که این امر مغایر قانون است و باید کنترل و مدیریت شود، افزود: تبلیغات انتخابات از ۳ اسفند ماه شروع می شود و تبلیغ پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود، نامزدها مسئولان ستادهای خود را می بایست سریعتر مشخص و به فرمانداری معرفی کنند تا قوانین تبلیغاتی و نحوه تبلیغات به آنها اطلاع رسانی شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×