» آرشیو » تخریب سه فقره ساخت و ساز غیرم مجاز در حریم شهر کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9488 | ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۰

تخریب سه فقره ساخت و ساز غیرم مجاز در حریم شهر کازرون

پرتو جنوب

در راستای طرح صیانت از اراضی کشاورزی، تخریب سه فقره ساخت و ساز غیرم مجاز در حریم شهر کازرون صورت گرفت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ در راستای اهمیت طرح صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری شهرداری کازرون، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم شهر تخریب شد.

در همین راستا و در ادامه برخورد قانونی شهرداری کازرون و جهاد کشاورزی با ساخت و سازهای غیرمجاز، ماموران اجرائیات و پلیس ساختمانی شهرداری و ماموران جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی و مستمر جهت مقابله با هرگونه ساخت و سازهای غیر‌مجاز در سطح شهر و حریم آن گشت‌‌زنی کرده و براساس قانون با تخلفات ساختمانی برخورد می کنند.
روز گذشته ماموران اجرائیات و پلیس ساختمانی شهرداری کازرون و ماموران جهاد کشاورزی پس از شناسایی املاک غیرمجاز با دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی یک مورد ساخت ساز غیرمجاز ورودی شهر از طرف دو راهی دریس و دو مورد ساخت و ساز روبروی تالار افق طلایی را تخریب کردند.
گفتنی است بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر و حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساخت و ساز می بایست از شهرداری پروانه اخذ نمایند در غیر این صورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری به طور جدی و قاطع بر اساس قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×