» آرشیو » اجرای طرح پیشگامان ۴ در استان فارس / پاکسازی ۶۳۷ منطقه و دستگیری ۲۱۷ سارق
آرشیو - حوادث
کد خبر:16383 | ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳

اجرای طرح پیشگامان ۴ در استان فارس / پاکسازی ۶۳۷ منطقه و دستگیری ۲۱۷ سارق

پرتو جنوب

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس از اجرای طرح پیشگامان ۴ با محوریت مقابله با سرقت در سراسر استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، ۲۱۷ سارق دستگیر شدند.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “محمد هاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: طرح پیشگامان ۴ با محوریت مبارزه با سرقت و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم به مدت ۴ روز در سراسر استان فارس توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد.
وی با بیان اینکه این طرح با بکارگیری ۹۸۷ گشت خودرویی و ۱۶۹ گشت موتوری اجرایی شده است، افزود: در این راستا ۶۳۷ منطقه آلوده و جرم خیز پاکسازی شده است.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۱۷ سارق دستگیر و در مجموع ۳۳۰ فقره انواع سرقت و تعداد زیادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.
سرهنگ قسام خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا ۳۵ دستگاه خودرو مسروقه و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که پس از انجام مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.
این مقام انتظامی گفت: جمعآوری ۳۲۴ معتاد متجاهر و توقیف ۷۷۲ دستگاه خودرو و ۲۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم از دیگر نتایج اجرای طرح پیشگامان ۴ بوده است.
کشف بیش از ۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف ۸ هزار و ۳۷۰ لیتر سوخت قاچاق، کشف ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ پاکت انواع سیگار قاچاق، کشف ۱۲ هزار و ۵۹۶ عدد انواع داروهای غیرمجاز و کشف ۵ هزار و ۲۹۰ عدد انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی از دیگر نتایج مهم اجرای طرح پیشگامان ۴ بود که سرهنگ قسام آن ها را رسانه ای کرد.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در مجموعه انتظامی در اجرای این طرح و سایر طرح های انتظامی، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با اجرای مستمر و هدفمند طرح های انتظامی، امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده و به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار می دهد که با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×