» آرشیو » تجلیل بهزیستی فارس از موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی
آرشیو - شهرستان
کد خبر:7175 | ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴

تجلیل بهزیستی فارس از موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی

پرتو جنوب

سازمان بهزیستی فارس از موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی، تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی؛ در مراسمی که با حضور محمدرضا هوشیار، مدیرکل بهزیستی استان فارس و مدیران موسسات خیریه تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان فارس برگزار شد از فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه عطر یاس نبوی به عنوان خیریه برتر تجلیل شد.

در ارزیابی های صورت گرفته، موسسه خیریه مردمی عطر یاس نبوی به دلیل شفافیت های خدمات، نوآوری در خدمت به گروه هدف، استفاده از آموزش های به روز، توجه به گروه های هدف بهزیستی، پیگیری روند درمانی توان خواهان و فرزندان بی سرپرست، استانداردهای نگهداری کودکان بی سرپرست، توجه به معلولین و نیازمندان، به عنوان خیریه برتر شناخته شد.


فاطمه عسکری در حاشیه این تجلیل گفت: به همت خیرین و خیراندیشان عطر یاس نبوی و اعتماد این عزیزان به خادمین خودشان در موسسه مردمی عطر یاس نبوی و بهره مندی از تجربه و تخصص همکاران در حوزه مددکاری، روانشناسی، علوم انسانی و اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی و مهارت های زندگی به کودکان بی سرپرست، توانستیم گامی کوچک برای ارتقای سطح سلامت روان و جسم عزیزان برداریم.
وی با تقدیر از خیرین گفت: کودکان ما جزء خوشحالترین و سرزنده ترین فرزندان در مراکز کشور هستند زیرا با بهترین کیفیت آموزش و بهره مندی از تجربه متخصصین سعی در تربیت و ارتقای خدمات به فرزندان داریم.
او افزود: بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از خیرین ابراز می نماییم. بی شک هر توفیقی در این مسیر رقم خورده به لطف یکتای بی همتا و شما خیرین در کشور و خارج از کشور بوده و دعوت می کنیم همه علاقمندان به فرزندان ایران زمین، در کنار فرزندان عطر یاس نبوی باشند تا فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران در گلدشت حافظ خیابان صفا ساخته شود و این مرکز در اختیار همه فرزندان ایران زمین قرار بگیرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×