» آرشیو » برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:6784 | ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۲

برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون

پرتو جنوب

سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ۳۰ عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می شود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان کازرون، حیاتی گفت: همزمان با روز عفاف و حجاب رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در شهرستان کازرون در راستای گرامیداشت این روز از ساعت ۱۷:۳۰ از مکان شهدای گمنام خیابان قدمگاه به طرف پارک مردانی برگزار می شود.
سرهنگ حیاتی در دفاع از حجاب اظهار کرد: در دفاع از حجاب زنان و دختران پاکدامن باید علمدار باشند، باید ضمن گرامیداشت این مناسبت نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه گری جدی صورت گیرد و به همین منظور برنامه های مختلقی در سطح شهرستان کازرون و بخش های مربوط برگزار خواهد شد.
وی اذعان داشت: جایگاه و نقش زن در ادوار مختلف تاریخ بیان حضور فعال و تاثیرگزار زنان در دوره ها حساس کشور خصوص در دوران دفاع مقدس در کمک به جبهه ها بوده دوره انقلاب اسلامی ایران نشان از برهه‌های مهم برای تبیین جایگاه و ارزش زن می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و همزمان با روز مباهله، تجمع خواهران در مرکز اصلی شهرستان کازرون با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولین شهر را خواهیم داشت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×