» آرشیو » کشف حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز
آرشیو - حوادث
کد خبر:12691 | ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰

کشف حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و شهرستان داراب، ۹۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.
به گزارش پرتو جنوب، سردار یوسف ملک‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ از توابع استان البرز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه وانت پیکان در محور مواصلاتی”بندرعباس-شیراز” در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند خودرو وانت پیکان حامل تریاک را شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.
سردار ملک‌زاده با اشاره اینکه قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد قانونی با قاچاقیان مواد مخدر توسط پلیس فارس با قاطعیت دنبال می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×