» شهرستان » نماینده شیراز و زرقان در مجلس: عملکردها باید باعث بهبود معیشت مردم شود
شهرستان
کد خبر:22919 | ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱

نماینده شیراز و زرقان در مجلس: عملکردها باید باعث بهبود معیشت مردم شود

پرتو جنوب

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکردها باید باعث بهبود وضعیت معیشت مردم شود.

 به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پرتو جنوب، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره امید آفرینی اظهار امیدواری کرد: امید است در سال جهش تولید با مشارکت مردم بتوانیم سالی پر رونق در بخش تولید را رقم بزنیم.

علیرضا پاک فطرت ضمن ضرورت بر امید آفرینی و همدلی برای رفع مشکلات اقتصادی تصریح کرد: امروز بهترین کار، ارتقای فرهنگ کار و تلاش و داشتن صبر در دستیابی به منافع پروژه‌های کارآفرینی، کمک به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، حل مشکل معیشی مردم و ایجاد فضای کار و تلاش به ویژه برای جوانان است.

نامزد دوره دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری در شعار سال بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید تاکید دارند، نشان از مسئولیت ویژه دولتمردان برای تحقق شعار سال است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر زمان از ظرفیت و توان و مشارکت مردم در بهبود اقتصاد استفاده کردیم شاهد موفقیت بودیم.

پاک فطرت نقش دولت در تحقق شعار سال را، تسهیلگری و هدایت برای رونق تولید مخصوصا در بنگاه های کوچک و زود بازده و همچنین اجرای پروژه‌های بزرگ پیشران که بتواند در پایین دست خود افراد فراوانی را مشغول کند اعلام کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به اینکه باید مجلس و دولت با همراهی هم در چابک سازی سیستم دولتی و راهگشا بودن بخشنامه ها در امر تولید اثر گذار باشند تصریح کرد: بر طبق بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام، عملکرد مسئولان و دولت باید در بهبود وضعیت معیشت مردم خود را نشان دهد.

خبرنگار: مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×