» اجتماعی » فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان و غیرحضوری
اجتماعی
کد خبر:21975 | ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۹

فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان و غیرحضوری

پرتو جنوب

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا بصورت رایگان و کاملا غیر حضوری ار طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir انجام می شود و به حکم قانون تا پایان سال۱۴۰۲ باید همه مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا تبدیل شوند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی گفت: آن دسته از پروانه های کسب هایی که از ابتدای سال ۱۴۰۳خارج از درگاه ملی مجوزها صادر شده ویا فاقد شناسه یکتا باشند فاقد اعتبار قانونی بوده و صاحبان آنها دچار مشکلات مالیاتی، بانکی و دریافت خدمات دولتی خواهند شد.
وی با اشاره به نحوه فرایند ثبت درخواست ها، افزود: همه ثبت درخواست‌ها برای هرنوع مجوز از جمله پروانه کسب صرفا باید از درگاه ملی مجوزها و به صورت غیر حضوری انجام شود و مجوزها و پروانه های کسب فاقد شناسه یکتا ثبت شده درqr.mojavez.ir فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

صادرکنندگان نمونه استان فارس تقدیر می‌شوند

شریفی در پایان گفت: تمامی کسبه و فعالین محترم اقتصادی که برای دریافت مجوز الکترونیکی نیاز به راهنمایی دارند می‌توانند در سطح شهر شیراز به اتاق اصناف مرکز استان و یا اتحادیه صنفی مربوطه و در سطح شهرستانهای استان نیز به اتحادیه صنفی مربوطه مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×