» آرشیو » فرصت های سرمایه گذاری شهرداری کازرون با سرمایه گذار خارجی مطرح شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9337 | ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۲

فرصت های سرمایه گذاری شهرداری کازرون با سرمایه گذار خارجی مطرح شد

پرتو جنوب

یک سرمایه گذار خارجی در شهرداری کازرون حضور یافت.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ روز گذشته جلسه ای با حضور یک سرمایه گذار اهل کشور آفریقای جنوبی و مدیرعامل شرکت دایا (نماینده کشور آفریقای جنوبی در بحث سرمایه گذاری در ایران و آفریقای جنوبی) با نماینده شورای اسلای شهر، مسئول سرمایه گذاری شهرداری و مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری در سالن کنفرانس شهرداری کازرون برگزار شد.
مهدی صادق زاده، مسئول سرمایه گذاری شهرداری ضمن خیرمقدم به میهمانان، برخی از پتانسیل های شهرکازرون و فرصت های سرمایه گذاری را تشریح کرد و گفت: طبق دستور شهردار کازرون، یکی از اولویت های مهم شهرداری جذب سرمایه و درآمد پایدار است و شهرداری تمام توان خود را برای حمایت از سرمایه گذاران بکار خواهد بست.


در ادامه آقای دیکو سرمایه گذار خارجی ضمن تشکر از میهمان نوازی ایرانی ها به خصوص شهر کازرون ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل شهر کازرون بتواند با سرمایه گذاری در طرح های مختلف رفاهی، گردشگری و خدماتی، باعث توسعه و رونق شهر شود.
گفتنی است در این جلسه، دو طرف طرح‌های سرمایه‌گذاری مختلفی را در حوزه شهری مطرح کردند و طبق هماهنگی ها قرار شد شهرداری کازرون چند بسته سرمایه گذاری و طرح های توجیهی را آماده تحویل نمایند تا پس از بررسی، تصمیمات لازم بین دو طرف اتخاذ گردد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×