» آرشیو » توقیف ۴ هزار و ۱۴۴ قلم کالای غیرمجاز از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل ورزشی کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14483 | ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۷

توقیف ۴ هزار و ۱۴۴ قلم کالای غیرمجاز از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل ورزشی کازرون

پرتو جنوب

در بازرسی از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل های ورزشی کازرون، ۴ هزار و ۱۴۴ قلم کالای دارویی غیر مجاز به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: در بازدید میدانی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، کارشناسان غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان، فرماندهی انتظامی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دایره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس اتاق اصناف کازرون، فعالیت عطاری ‌ها و صنوف فروش مکمل های ورزشی این شهرستان بررسی و یکی از این واحدهای صنفی تعطیل شد.

دکتر محسن معینی افزود: عرضه داروهای چاقی و لاغری، داروهای مخدر، مکمل های ورزشی قاچاق و داروهای سقط جنین به دلیل دخالت در امور پزشکی و عرضه قرص برنج به دلیل به خطر انداختن سلامت مردم، در عطاری ها و صنوف عرضه مکمل های ورزشی ممنوع است.

او با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدید کنندگان سلامت عموم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در زمینه غذا و دارو، موارد را به واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان کازرون اطلاع رسانی کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×