» حوادث » قاتل، شوهر خاله را کشت و پس از ۳ ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد
حوادث
کد خبر:22315 | ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۹

قاتل، شوهر خاله را کشت و پس از ۳ ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” گفت: قاتلی که با ضربات سلاح سرد شوهر خاله خود را به قتل رسانده بود در کمتر از ۳ ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حمیدرضا صالحی‌فرد” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: ساعت ۱۱ شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مشخص شد که یک زن و شوهر که در منزل خودشان بوده‌اند به دلیل اختلافات خانوادگی با هم بحث و درگیری لفظی و فیزیکی داشته‌اند.
فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” ادامه داد: فردی که در همسایگی آنها زندگی می‌کرده است با شنیدن سر و صدا به منزل زن و شوهر مراجعه و با سلاح سرد شوهرش را به قتل و با همکاری ۳ نفر از دوستانش متواری می‌شود.
سرهنگ “صالحی‌فرد” با بیان اینکه در بررسی‌‎های تکمیلی مشخص شد که قاتل ۲۲ ساله پسر خواهر همسر مقتول بوده است، تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی محل اختفاء ضارب را شناسایی و وی را به همراه هر ۳ همدستش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

 قصه تلخ تیراندازی در عروسی!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل و همدستانش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: شهرستان زرین‌دشت محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت است و هنجارشکنان بدانند که پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.
گفتنی است به دلیل حساسیت موضوع، فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت شخصا در ماموریت حاضر و مدیریت عملیات در دستگیری قاتل و همدستانش انجام می‌داده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×