» حوادث » قتل توسط برادر زن
حوادث
کد خبر:28255 | ۳۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶

قتل توسط برادر زن

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری پلیس آگاهی قاتل نیز دستگیر شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “بیژن بارسالاری” در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: در دوازدهم فروردین‌ماه سال جاری در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از روستاهای کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد که شخصی بر اثر نزاع و درگیری و برخورد جسم سخت به سرش توسط برادر زنش مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
سرهنگ “بارسالاری” ادامه داد: متاسفانه فرد مضروب ۷۲ ساله پس از ۲ ماه بستری در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت نمود.

بیشتر بخوانید:

 قتل مادر توسط فرزند به علت اختلاف خانوادگی

فرمانده انتظامی کازرون تصریح کرد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و با انجام بررسی‌های تخصصی، ضارب را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۴۷ ساله علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، گفت: ناتوانی در مهار خشم، عصبانیت و بی‌توجهی به قانون، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که جبران‌ناپذیر است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×