» آرشیو » قتل در زرقان و دستگیری قاتل در مشهد
آرشیو - حوادث
کد خبر:18490 | ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵

قتل در زرقان و دستگیری قاتل در مشهد

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی زرقان گفت: فردی که در آذرماه ۹۷ جوانی ۲۷ ساله را در اطراف شهرستان زرقان به قتل رسانده بود در مشهد دستگیر شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “بیژن بارسالاری” در تشریح جزییات این جنایت، اظهار داشت: در پی وقوع قتل فردی با اسلحه کمری در آذرماه سال ۱۳۹۷ در یک سفره خانه در حوزه استحفاظی شهرستان زرقان و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی زرقان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل پس از قتل به شهرستان مشهد متواری و با اسم مستعار مشغول کار و خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

اعتیاد برادر منجر به قتل وی شد

فرمانده انتظامی زرقان ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به مشهد اعزام و با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان مخفیگاه قاتل را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را دستگیر کردند.
سرهنگ “بارسالاری” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل ۲۷ ساله تعدادی سلاح سرد و ۲ عدد اسپری فلفلی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
این مقام انتظامی عنوان داشت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در دستورکار پلیس می‌باشد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×