» آرشیو » قتل همسر سابق بر سر مهریه
آرشیو - حوادث
کد خبر:17333 | ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۲

قتل همسر سابق بر سر مهریه

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: قاتلی که همسر سابق خود را به قتل و ۳ نفر دیگر را با ضربات چاقو مجروح کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “خدابخش حسن زاده”، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای بخش مرکزی ارسنجان، ماموران کلانتری ۱۱ سریعا به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که مردی به دلیل اختلافات خانوادگی (مهریه) به منزل پدر زن خود مراجعه و پس از بحث و مشاجره لفظی به صورت فیزیکی با همسر سابقش درگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 خواستگار سابق، عامل انتشار تصاویر خصوصی

فرمانده انتظامی ارسنجان ادامه داد: مرد ۳۸ ساله به دلیل عصبانیت ضمن به قتل رساندن همسر سابق خود با سلاح سرد، پدر زن، مادرزن و خواهر زن خودش را به ترتیب ۶۵، ۶۲ و ۳۸ ساله را مجروح می‌کند.
سرهنگ “حسن زاده” با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در همان لحظات اولیه درگیری موفق شدند قاتل ۳۸ ساله را دستگیر کنند، گفت: حال مجروحان رضایت بخش است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای بررسی‌های تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×