» سیاسی » قرارگاه گردشگری استان فارس تشکیل شد
سیاسی
کد خبر:25996 | ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳

قرارگاه گردشگری استان فارس تشکیل شد

پرتو جنوب

با هدف افزایش هم‌افزایی ها و کاهش موازی کاری ها قرارگاه گردشگری فارس به ریاست استاندار برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ قرارگاه گردشگری استان فارس ظهر چهارشنبه شانزدهم خرداد به ریاست محمد هادی ایمانیه برگزار شد.
استاندار فارس در این جلسه، تشکیل قرارگاه گردشگری استان با هدف افزایش هم افزایی، کاهش موازی کاری و رونق گردشگری استان را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: در این قرارگاه صرفاً باید دستور کارهای عملیاتی ارائه شود.

محمد هادی ایمانیه زمان برگزاری جلسه بعدی قرارگاه را به بعد از اجرای مصوبات این جلسه موکول کرد و با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در حوزه ظرفیت‌های گردشگری با تمرکز بر دریاچه های ایجاد شده سدها، گفت: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان با هماهنگی معاونت گردشگری استانداری و همکاری آب منطقه‌ای استان نسبت به معرفی سرمایه‌گذار برای ایجاد فضاهای گردشگری پیرامون دریاچه‌های سد درودزن، سد سلمان فارسی و سد ملاصدرا اقدام کند.
وی خواستار تعیین تکلیف وضعیت هتل خلیج فارس نیز شد و افزود: مدیران استانی موظفند در مدت دو هفته آینده وضعیت تمام پروژه‌هایی که ارزش مالی آنها بیش از ۵۰ میلیارد تومان است و از پیشرفت ۵۰ درصدی و بالاتر نیز برخوردار هستند، تعیین تکلیف کنند.
ایمانیه در ادامه به حضور برخی شرکت‌های تامین مالی طی روزهای آینده در استان فارس هم اشاره کرد و این حضور را فرصتی برای جذب سرمایه و تامین پروژه‌های نیمه تمام دانست و خاطرنشان ساخت: در مدت زمان حضور این شرکت‌ها در استان انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با رویکرد تامین مالی پروژه‌های موجود در اولویت مسئولین اقتصادی قرار داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×