» آرشیو » بهره برداری از پروژه های عمرانی و زیر ساختی بخش‌های “خشت و کنارتخته” و “کمارج” شهرستان کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10549 | ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴

بهره برداری از پروژه های عمرانی و زیر ساختی بخش‌های “خشت و کنارتخته” و “کمارج” شهرستان کازرون

پرتو جنوب

در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون با همراهی معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه، بخشداران هر دو بخش و مسئولان شهرستان و بخش با حضور در دو بخش خشت و بخش کنارتخته و کمارج دو طرح آسفالت معابر روستایی و کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی ( آبخیزداری) را افتتاح کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ در بدو ورود به شهر خشت، محمدعلی بخرد نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون و هیات همراه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با خانواده شهید معظم سیروس حسین نژاد دیدار نمودند.

همچنین فرماندار ویژه شهرستان کازرون و جمعی از مسئولان در بدو ورود به بخش‌ کنارتخته و کمارج با حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن ساریخانی امام جمعه کنارتخته به مناسبت هفته دولت دیدار نموده و به گفتگو پرداختند.

محمدعلی بخرد در جمع اهالی منطقه، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه ها، نقش موثری در کاهش مدت زمان انجام طرح ها دارد و مردم نیز سریعتر از نتایج آن بهره مند خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی و برداشت خرما در دو بخش خشت و کنارتخته گفت: لایروبی کانال آبرسانی به نخیلات و همچنین توجه به آبخوان داری از اهمیت بالایی در این منطقه برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با بیان اینکه نوسازی شبکه آب شرب روستایی بایستی در اولویت بخشداران خشت و کنارتخته و کمارج قرار گیرد افزود: شناسایی مناطق جدید جهت حفر چاه و همچنین تقویت پمپ های موجود، از اقدامات مهم جهت رفع مشکل آب شرب مردم در منطقه است.

وی گفت: توزیع عادلانه و همه جانبه اعتبارات یکی از برجسته ترین ویژگیهای دولت سیزدهم است که شاهد اقدامات چشمگیری در حوزه آسفالت معابر و احداث زمین چمن در روستاها باشیم.

در این بازدید دو طرح کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و با حجم ۶۳۰۰ متر مکعب و آسفالت معابر روستایی به میزان ۴ کیلومتر بهره برداری گردید و موارد مورد نیاز تکمیل زمین چمن مصنوعی کنارتخته نیز مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم جهت تکمیل روشنایی و میدان اطراف چمن این پروژه توسط فرماندار به مدیران اجرائی ابلاغ گردید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×