» آرشیو » مامورنمایی که کارت شناسایی جعلی داشت
آرشیو - حوادث
کد خبر:16681 | ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰

مامورنمایی که کارت شناسایی جعلی داشت

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری فردی که با ارائه کارت شناسایی جعلی خود را مامور معرفی و قصد اخاذی از تعدای شهروندان داشت خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سیدرحمان هاشمی” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تهدید و اخاذی توسط فردی مامورنما، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی طسوج قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله ماموران به محل مذکور اعزام و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی با در دست داشتن یک دستگاه بی سیم دستی و شوکر برقی خود را مامور مواد مخدر استان معرفی و قصد اخاذی از مغازه داران را داشته که سریعا توسط مامورین دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهم ۲ دستگاه بی سیم دستی، ۲ عدد چراغ گردان سیار و ۲ عدد شوکر برقی و باتوم کشف شد، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه متهم به جرم خود مبنی بر قصد اخاذی اعتراف و پیس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ “هاشمی” از شهروندان خواست از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می کنند خودداری و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×