» ورزشی » محمدرضا جعفری سرپرست انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس شد
ورزشی
کد خبر:25496 | ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲

محمدرضا جعفری سرپرست انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس شد

پرتو جنوب

محمدرضا جعفری به عنوان سرپرست انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس معرفی شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس؛ طی حکمی از سوی امید ظریف سرپرست هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس، محمدرضا جعفری به عنوان سرپرست انجمن ورزش های همگانی استان فارس منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده: نظر به تعهد تخصص و تجارب کافی در عرصه ورزش همگانی و بر اساس بررسی های لازمه، آقای محمدرضا جعفری به عنوان سرپرست انجمن همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس منصوب می گردد.
یادآور می شود جعفری چهار سال سکان دار انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس بوده و در این چهارسال ضمن هم افزایی بین بخشی، افزایش ظرفیت های موجود ورزش همگانی نابینایان، ضمن توسعه سرانه ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، اولین بار در کشور اجرای طرح ورزش صبحگاهی و عصرگاهی ویژه نابینایان و کم بینایان در فارس موجب تحولی چشمگیر در ورزش نابینایان و کم بینایان فارس شده بود.
جعفری در چهار سال گذشته ضمن استفاده از ظرفیت های موجود ورزش همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، با برگزاری رویداد های مجازی، پله نوردی، طناب زنی و مسابقات فرهنگی و مسئولیت اجتماعی تحولی اساسی در حوزه همگانی نابینایان بوجود آورد که در ارزیابی و عملکرد انجمن های همگانی کشور رتبه برتر کشور را کسب کرد.
۸۰۰ تولید محتوای مجازی، برگزاری ۴۵ مسابقه مجازی ، ۱۲ مسابقه حضوری، ۱۵ پویش اجتماعی و فرهنگی، حضور در برنامه های استعدادیابی و بیش از ۷۵ تولیدات جذاب رسانه ای بخشی از عملکرد جعفری در ۴ سال گذشته بود.
پیگیری مطالبات ورزشکاران نابینا و کم بینا، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم تحریر جهت نیازمندان کم بینا و نابینا از دیگر اقدامات انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس در چهار سال گذشته است.
ایده های جدید و به روز، پیگیری مطالبات ورزشکاران نابینا و کم بینا، هم افزایی با سایر دستگاه های متولی و اجرای برنامه های ورزشی متنوع باعث کسب رتبه برتر کشور در سال گذشته شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×