» آرشیو » مدیرکل بیمه سلامت فارس: در سال های آینده شاهد نتایج مطلوب غربالگری خواهیم بود
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14881 | ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۴

مدیرکل بیمه سلامت فارس: در سال های آینده شاهد نتایج مطلوب غربالگری خواهیم بود

پرتو جنوب

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس از مراکز درمانی تحت قرارداد به عنوان بازوان توانمند نظام سلامت در راستای خدمترسانی مطلوب به جامعه یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، دکترعلی محمد جعفرپور در آیین قدردانی از مراکز درمانی برتر تحت قرارداد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: توفیق خدمتگزاری و خدمترسانی به ملت بزرگ ایران سعادت بزرگی است که بواسطه همکاری و پایمردی مراکز درمانی محقق می شود.

وی از مراکز پزشکی تحت قرارداد به عنوان همکاران توانمند و دلسوز مجموعه بیمه سلامت یاد کرد و افزود: سربلندی بیمه سلامت به دلیل همکاری شایسته مراکز درمانی تحت قرارداد حاصل شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت هایی که در حوزه ارایه خدمات حاصل شده اشاره کرد و افزود: در سنوات پیشین روند صدور و ارسال دفترچه های بیمه بیش از یکماه به طول می انجامید و این در حالی است که هم اکنون به صورت آنی و لحظه ای بسیاری از خدمات با بهره گیری از قابلیت های فضای مجازی و فناوری های هوشمند قابل ارایه به بیمه شدگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس تقدیر از موسسات برتر تحت قرارداد را اقدامی کوچک در راستای تکریم تلاش های بزرگ و فزاینده آنها برشمرد و عنوان کرد: پیشرفت های حمایتی حوزه سلامت و درمان با همراهی مراکز پزشکی تحت قرارداد حاصل شده و به همکاری با جامعه پزشکی می بالیم.

دکتر جعفرپور در ادامه از تداوم پشتیبانی های سازمان بیمه سلامت از مراکز درمانی خبر داد و اظهار داشت: تمامی تلاش های مجموعه بیمه سلامت مبتنی بر پرداخت های به روز به مراکز تحت قرارداد استوار شده و تلاش می کنیم با غلبه بر مشکلات، تلاش های مراکز درمانی در راستای خدمت رسانی بی واسطه به جامعه جبران کنیم.

وی از تلاش هایی که از سنوات پیشین برای ارتقا سلامت در جامعه در دستور کار قرار گرفته اشاره کرد وافزود: رویکرد سازمان به سمت سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری سوق یافته است. در همین زمینه بحث غربالگری گام ارزنده ای محسوب می شود که بواسطه آن در سال های آینده شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس خاطرنشان کرد: طرح سفیران سلامت با نگاهی بر دستاوردهای حوزه پیشگیری صورت گرفته و فرآیندهای آموزشی و پیشگیری را از مادران باردار و سنین پایه آغاز کردیم.

در پایان این نشست مراکز برتر تحت قرارداد بیمه سلامت با قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی های اداره کل بیمه سلامت استان فارس به بیان دیدگاه های خود پرداخته و راهکارهایی را برای پیشبرد امور ارایه دادند.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است روزشمار هفته سلامت به «آموزش، پیشگیری و سلامت خانواده»، «سازمان هوشمند و خدمات الکترونیک سلامت»، «حمایت از بیماران خاص، صعب العلاج و نادر، مشارکت های اجتماعی و خیرین سلامت»، پوشش همگانی، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و حفاظت مالی از بیمه شدگان»، «ارتقا خدمات، خرید راهبردیو نظارت بر خدمات مطلوب سلامت»، «اطلاع رسانی، توانمندسازی، مشتری مداریو جهاد تبیین» و حمایت از درمان زوجین نابارور و جوانی جمعیت» نامگذاری شده است.

گفتنی است سامانه ۱۶۶۶پایگاه اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران www.igio.gov.ir به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به جامعه بزرگ تحت پوشش بیمه سلامت را دارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×