» آرشیو » مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراشبند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:16196 | ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراشبند

پرتو جنوب

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراشبند صبح امروز با حضور محمد رضایی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در سالن شهید قاسم سلیمانی فرمانداری فراشبند برگزار گردید.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فراشبند، رضایی در این مراسم با اشاره به تلاش های جهادی دکتر رئیسی در راس دولت سیزدهم بیان داشت: تلاش مجاهدانه و عالمانه جهت رفع مشکلات مردم در این دولت اصل بوده و باید صندلی مسؤلیت صندلی داغ پاسخگویی به مردم باشد.
وی افزود: اگر نمی‌توانیم پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم باشیم نباید مسؤلیت بپذیریم.
رضایی مطالعه وصیت نامه شهدا را نیز بسیار درس آموز دانست و افزود: به فرموده‌ شهید سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و در این راستا دفاع از اندیشه انقلابی و شهدا وظیفه همه ماست و جایی که بحث دفاع از نظام و انقلاب است باید محکم باشیم؛ باید از اندیشه انقلابی، حزب اللهی و بسبجی دفاع قاطعانه بکنیم؛ زیرا در این اندیشه خدمتگزاری به مردم نوعی عبادت مجاهدانه محسوب می شود.
وی همچنین از اقدامات صورت گرفته در دوران مسؤلیت روح الله انصاری تقدیر نمود و بیان داشت: تقویت جبهه ی بسیجی و انقلابی و برداشتن گام هایی در راستای رضایت مردم و حضرت حق و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی ) بهترین نوع خدمت است.
همچنین در این مراسم مجید وامق به عنوان سرپرست فرمانداری فراشبند معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×