» آرشیو » مشارکت پر رنگ شهرداری کازرون در برگزاری مراسم دهه کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:17625 | ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۲۸

مشارکت پر رنگ شهرداری کازرون در برگزاری مراسم دهه کازرون

پرتو جنوب

شهرداری کازرون در برگزاری مراسم دهه کازرون، مشارکت پررنگ و تأثیر گذاری داشت.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مهندس رضا نوذری ضمن گرامیداشت دهه کازرون گفت: این دهه بهترین فرصت برای معرفی هویت، تاریخ، فرهنگ و دستاوردهای شهر کازرون می باشد.
وی با یادآوری روز چهارم دی ماه که به نام روز کازرون مزین شده است افزود: روز ۴ دی ماه روز آسمانی شدن ٨۵ شقایق عاشق در عملیات کربلای ۴ است، به همین منظور برنامه کاشت ٨۵ درخت سرو در بوستان مردانی به یاد ٨۵ شهید عملیات کربلای ۴ از اقدامات شهرداری در این راستا خواهد بود.
مهندس نوذری افزود: بودجه ی قابل توجهی را برای برگزاری باشکوه تر این برنامه ها در دهه کازرون اختصاص داده ایم که بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری را شامل می شود.

بیشتر بخوانید:

جمع آوری کودکان کار و متکدیان کازرون در دستور کار قرار گرفت

در حاشیه این گفتگو مسؤل امور فرهنگی اجتماعی شهرداری افزود: با مشارکت پر رنگ شهرداری در این دهه و اختصاص تمام تابلوهای سطح شهر جهت معرفی دستاوردهای شهرستان، به استقبال این ایام رفته ایم.
وی همچنین به کمک و مساعدت مالی جهت برگزاری باشکوه یادواره شهدای شهرستان، مشارکت در پیاده روی همگانی، مراسم نکوداشت ناصر دیوان کازرونی، کاشت ٨۵ اصله نهال سرو در بوستان مردانی، نصب دالانی از عکس‌های تاریخی و جذاب از گذشته کازرون و فعالیت‌های شهرداری در دو سال اخیر در ورودی شهرداری و همچنین در سطح شهر که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته شده است اشاره کرد.
مسئول امورفرهنگی اجتماعی شهرداری تاکید کرد: برگزاری این مراسم  جهت گرامیداشت این ایام و معرفی تاریخ و تمدن و هویت کازرون از وظایف خود می دانیم و آن را باعث آشنایی و اعتماد به نفس بیش از پیش شهروندان و تثبیت جایگاه والای کازرون در تاریخ گذشته و معاصر ایران اسلامی ارزیابی می کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×