» آرشیو » معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیشرو در مداخله درمانی آسیب های اجتماعی
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:19167 | ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیشرو در مداخله درمانی آسیب های اجتماعی

پرتو جنوب

نماینده یونیسف در ایران و رئیس اداره مددکاری اجتماعی وازرت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز(mcmc) بازدید کردند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس اداره مددکاری اجتماعی وازرت بهداشت، در بازدید از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه، گفت: در این مرکز شرایطی ایجاد شده تا روند درمان گروه های آسیب پذیری مانند مادران باردار نیازمند به مراقبت های ویژه، کودکان و بیماران با افکار خودکشی به خوبی مدیریت و ارایه شود.

دکتر «سید محمدحسین جوادی» افزود: یکی دیگر از مزایای این مرکز، ایجاد همکاری بین بخشی میان معاونت ها و واحد های مختلف دانشگاه است که این امر به خوبی به واسطه این مرکز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

 استاندار فارس: هم افزایی بین دستگاهی و تغییر در برخورد با متخلفان برای کاهش تصادفات در دستورکار قرار گیرد

او همچنین در بازدید از سامانه ثبت و مراقبت یکپارچه اطلاعات خودکشی، گفت: راه اندازی این سامانه یک کار ارزشمند است و قابلیت فعالیت به صورت کشوری را دارد و علاوه بر آن می تواند سایر آسیب های اجتماعی مشابه را نیز پیگیری و مدیریت کند.

«فریفته» کارشناس حمایت از کودک یونیسف ایران نیز در این بازدید با قدردانی از خدمات ارایه شده در مرکز (mcmc) گفت: تمرکز بر ارتقای حقوق کودکان، از اولویت‌های کنوانسیون حقوق کودک بوده و اقدامات انجام شده در حوزه کودکان در مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز می تواند به ‌عنوان یک سند بین‌المللی با تمرکز این فعالیت‌ها بر ارتقای حقوق کودکان موثر و سودمند باشد.

برگزاری نشست هم اندیشی با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز از دیگر برنامه های رئیس اداره مددکاری اجتماعی وازرت بهداشت و نماینده یونیسف درایران بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×