» آرشیو » با حضور مدیران ارشد علوم پزشکی شیراز، نحوه ارایه خدمت در مراکز درمانی کازرون بررسی شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18441 | ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴

با حضور مدیران ارشد علوم پزشکی شیراز، نحوه ارایه خدمت در مراکز درمانی کازرون بررسی شد

پرتو جنوب

مدیر درمان، مدیر نظارت و رئیس اداره پزشکان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در کازرون، نحوه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان های حضرت ولیعصر «عج» و حضرت امام علی (ع) را بررسی کردند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز؛ جمعی از مدیران ارشد معاونت درمان، صبح امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲، در دومین مقصد سفر یک روزه خود به غرب استان فارس پس از شهرستان رستم با حضور در بیمارستان حضرت امام علی (ع) کازرون و برگزاری نشست با مسوولان حوزه سلامت این شهرستان، نحوه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان های کازرون را بررسی کردند.

مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان دانشگاه گفت: یکی از اولویت های فعلی مجموعه مدیریتی دانشگاه، ارتقای ارایه خدمات درمانی در بخش های اورژانس بیمارستان ها است.

دکتر «کامران راسخ» افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۸ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان های حضرت ولیعصر (عج) و حضرت امام علی (ع) کازورن مراجعه کرده اند.

او ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی دو هزار و ۱۳۰ عمل جراحی اورژانس و یک هزار و ۴۳۲ عمل جراحی الکتیو در این بیمارستان ها انجام شده است.

در این نشست همچنین مسوولان بهداشت و درمان شهرستان کازرون به بیان نیازمندی ها و چالش های حوزه سلامت این شهرستان پرداختند.

دکتر «سید محمدعلی موسوی» مدیر نظارت، اعتبار بخشی و امور درمان و دکتر «امید نیکو» رئیس اداره امور پزشکان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دیگر اعضای این تیم بازدید بودند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×