» آرشیو » اکران انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” از امروز در سینماهای شیراز، ایران و سعدی
آرشیو - شهرستان - فرهنگی هنری
کد خبر:16606 | ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵

اکران انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” از امروز در سینماهای شیراز، ایران و سعدی

پرتو جنوب

رئیس امور سینمایی حوزه هنری فارس از اکران انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” از امروز در سینماهای ایران، سعدی و شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، مهدی جوادی پور در این باره گفت: انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” به کارگردانی احمد علمدار و تهیه کنندگی محمدحسین علمدار در شیراز اکران می شود.
رییس امور سینمایی حوزه هنری فارس ادامه داد: این انیمیشن سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری موسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، صندوق پژوهش و فناوری سپهر تولید شده و همچنین مرکز انیمیشن سوره علاوه بر سرمایه گذار نقش راهبردی داشته است.
جوادی اضافه کرد: این انیمیشن در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه فرهنگ بنیان شد.
بر اساس این گزارش، انیمیشن سینمایی “مسافری از گانورا” درباره موجودی فضایی است که به زمین می آید و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای سیاره گانورا که در زمین گم شده می پردازد تا صلح را به سرزمین بازگرداند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×