» شهرستان » مسیر دسترسی خیابان بختگان به بلوار کتاب در شهر صدرا بازگشایی می شود
شهرستان
کد خبر:34326 | ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹

مسیر دسترسی خیابان بختگان به بلوار کتاب در شهر صدرا بازگشایی می شود

پرتو جنوب

با پیگیری رییس شورای شهر صدرا، مسیر دسترسی خیابان بختگان به بلوار کتاب در شهر صدرا بازگشایی می شود.

به گزارش پرتو جنوب، در پی اعتراضات و مراجعات شهروندان ساکن در مجاورت بلوار کتاب فاز دو شهر صدرا نسبت به ادامه انسداد مسیر  اتصال خیابان بختگان به این بلوار، شورای اسلامی شهر صدرا با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا خواستار بازگشایی مسیر شد.

مسیر فرعی خیابان بختگان به بلوار کتاب از سه سال پیش و با آغاز احداث مجتمع مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با عنوان ماهور ۱ به دلیل تخلیه مصالح ساختمانی و فنس کشی توسط پیمانکار مربوطه مسدود شده و تاکنون ادامه دارد. در حال حاضر با پایان عملیات بتن ریزی ضلع شرقی این مجتمع، امکان جمع آوری فنس ها و باز گشایی این مسیر فراهم شده است.

روح الله شجاعیان، رییس شورای اسلامی شهر صدرا با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا به جهت سهولت دسترسی شهروندان و تسهیل در حمل و نقل عمومی خواستار بازگشایی مسیر شد که با تایید ضرورت این اقدام، طی نامه ای از سوی جعفر زاهدی، پیمانکار پروژه موظف شد حداکثر تا ۳۰ آبان ماه نسبت به بتن‌ریزی یک سقف باقیمانده ضلع شرقی پروژه، جابجایی فنس با حریم در حدود ۴ متر از بلوک‌های مجاور و پاکسازی کل مسیر ضلع شرقی اقدام نماید.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×