» اجتماعی » مطالبات و چالش های حوزه پرستاری استان فارس بررسی شد
اجتماعی
کد خبر:21837 | ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۶

مطالبات و چالش های حوزه پرستاری استان فارس بررسی شد

پرتو جنوب

نشست بررسی مطالبات و چالش های حوزه پرستاری استان، صبح امروز با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از پرستاران مراکز آموزشی درمانی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رییس دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی مجموعه پرستاری استان گفت: تلاش مدافعان سلامت به واسطه دشواری های خدمت در این عرصه، فراتر از چیزی است که دیده می شود.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه ارزش خدمت در این حوزه بسیار بالا و از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است، افزود: درصد قابل توجهی از دغدغه ها و مطالبات حوزه پرستاری رفع شده است و مابقی مطالبات و چالش های پیش روی این حوزه نیز در سطح استانی و ملی، در حال پیگیری است.

او ادامه داد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیرو برگزاری جلسات پیشین با پرستاران دانشگاه، برای رفع چالش ها و دغدغه ها و مطالبات آنها تلاش می کنند.

در این نشست دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در خصوص پیگیری و رفع مطالبات پرستاران در حوزه های مختلف مانند قانون ارتقای بهره وری، دریافتی کارکنان، شفافیت در پرداخت ها، کمبود نیروی پرستار، نوبت کاری، حق لباس، فوق العاده خاص و مسکن، تغذیه، امور رفاهی، نیروی انسانی، چارت تشکیلاتی، شیوه نامه و قانون و مقررات در حوزه پرستاری، توضیحاتی ارایه دادند.

همچنین پرستاران، دغدغه ها و مطالبات خود را در زمینه های مختلف شغلی، با مسوولان دانشگاه در میان گذاشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×