» آرشیو » تکریم و معارفه فرماندهی تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10940 | ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲

تکریم و معارفه فرماندهی تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون برگزار شد

پرتو جنوب

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ تکاور امام سجاد(ع)کازرون با حضور سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیات همراه برگزار گردید.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و تبلیغات تیپ تکاور امام سجاد(ع)؛ این آیین با حضور خانواده معزز شهدا، فرمانداران، ائمه جمعه، مدیران ادارات و نهادها و فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی حوزه سرزمینی تیپ تکاور امام سجاد(ع)،  برگزار شد.
سرتیپ دوم پاسدار نوشاد آبداری، فرمانده سابق یگان، ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی، با ارائه گزارشی از عملکرد یگان در ماموریت های مرزی، برون مرزی و امنیتی، امنیت امروز را ماحصل تلاش ها و مجاهدت ها دانست.
در ادامه سرتیپ پاسدار روح الله نوری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، طی سخنانی اظهار داشت: باید دو نکته را مورد توجه قرار داد؛ غفلت نکنیم، دقت کنیم. وی سه فراز از انقلاب اسلامی را که سبب عزت ملت ایران گردید نام برد؛ اول فرهنگ دینی و اتحاد ملت پشت سر رهبر دینی، دوم فرهنگ سیاسی انقلاب و سوم ظلم ستیزی انقلاب اسلامی که این انقلاب را برای تمام آزادگان و کشورهای دنیا الگو قرار داده است و علی رغم دشمنی های مضاعف استکبار جهانی، همچنان پرچم عزت بر دوش ملت ایران با زعامت امام خامنه ای(مدظله العالی) با همان صلابت امام راحل(رحمه الله علیه) طی طریق می کند. امروز بر ما دست اندرکاران فکری، فرهنگی و دینی کشور واجب است به تکلیف خود عمل کنیم و از سستی، سهل انگاری و سردی دوری کنیم و زبان دشمن نباشیم و مردم را دلسرد نکنیم.
پس از قرائت و تقدیم لوح تکریم سردار آبداری و معرفی سرهنگ پاسدار اسد فریدونی بعنوان سرپرست یگان، حجت الاسلام محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام، دقایقی را به بیان فضایل تقوا از کلام امیر المومنین امام علی علیه السلام پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات هشت ساله سردار آبداری در مسئولیت فرماندهی تیپ تکاور، برای جناب سرهنگ فریدونی آرزوی توفیق و موفقیت نمود.
در پایان اسد فریدونی، سرپرست یگان، با تشکر از اعتماد رده مافوق در راستای واگذاری مسئولیت سرپرستی یگان به وی، خود را وامدار این اعتماد و خون شهدا دانست و بیان داشت که در انجام صحیح این مسئولیت، تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.
در آخر مراسم لوح و هد ایایی به رسم ادب و تکریم از طرف مدیران و مسئولین شهرستان و حوزه سرزمینی یگان به فرمانده سابق یگان تقدیم گردید.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×