» آرشیو » سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس: سامانه سامد پل ارتباطی پاسخگویی مسئولان با مردم است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14334 | ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس: سامانه سامد پل ارتباطی پاسخگویی مسئولان با مردم است

پرتو جنوب

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سید مهدی خادمی؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه مشاور وزیر و مدیر کل شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور و مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان از میز خدمت نمایندگی امور خارجه ویژه سفر ریاست جمهوری بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

لازم به ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×