» آرشیو » شلیک پلیس، فرد اراذل و اوباش را زمینگیر کرد
آرشیو - حوادث
کد خبر:17084 | ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰

شلیک پلیس، فرد اراذل و اوباش را زمینگیر کرد

پرتو جنوب

معاون عملیات پلیس فارس گفت: اراذل و اوباشی که حین دستگیری با ماموران درگیر شد با شلیک به موقع پلیس مجروح و روانه بیمارستان شد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “محمد عبادی نژاد” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در اجرای دستور کتبی بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان فسا مبنی بر دستگیری فردی اراذل و اوباش با سابقه متعدد کیفری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فسا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
معاون عملیات پلیس فارس ادامه داد: متهم با مشاهده پلیس به سمت ماموران حمله‌ور و با کمک اعضای خانواده قصد متواری شدن داشت که کارکنان زبده با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای وی را مجروح و او را دستگیر کردند.
سرهنگ “عبادی‌نژاد” با بیان اینکه متهم به بیمارستان اعزام و حال عمومی وی رضایت‌بخش است، گفت: در سوابق متهم جرایمی از قبیل شرکت در سرقت مسلحانه، حمل سلاح گرم، اخلال در نظم عمومی، تهدید باچاقو ، تخریب اموال عمومی و ایجاد جراحات با چاقو به چشم می‌خورد.
این مقام انتظامی ضمن هشدار به اراذل و اوباش، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×