» آرشیو » معضل سایت زباله شهرستان کازرون و سکوت شورای شهر
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4841 | ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۶

معضل سایت زباله شهرستان کازرون و سکوت شورای شهر

پرتو جنوب

سایت زباله و پسماند شهرستان کازرون، همچنان به صورت مشکلی لاینحل باقی مانده و مسایل و مشکلات فراوانی برای شهروندان و مسئولین به وجود آورده است.
به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، با تعطیلی سایت قبلی دفن زباله و پسماند شهرستان کازرون و حواشی ناشی از آن، اکنون سلامت مردم شهر در خطر است. زباله ها در محدوده شهر انبار شده و موجبات نارضایتی شهروندان را ایجاد نموده است و عده ای با فرافکنی و تشویش اذهان عمومی، مانع از انتقال زباله ها به سایت مورد تایید استاندار فارس شده اند.
و جالب اینکه شورای اسلامی شهر کازرون، هیچگونه اطلاع رسانی در این مورد انجام نمی دهد و هیچگونه اقدامی درخصوص دفاع و حمایت از سلامت مردم انجام نمی دهد.
واقعا چرا عده ای افراد معلوم الحال، در سکوت اعضای شورای شهر، فرماندار و نهادهای امنیتی و قضایی، با مانع تراشی درخصوص سایت دفن زباله، سلامت مردم یک شهرستان را با مخاطره روبرو کرده اند؟
در حالی که انفعال اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم هستند و سکوت نماینده دولت را نظاره گریم، فقط دادستان و نهادهای امنیتی شهرستان به عنوان مدعی العموم می توانند مشکل پیش آمده را با اقتدار حل کنند.
واقعا چه مسأله ای مهم تر از بهداشت و سلامت عمومی مردم یک جامعه می تواند باشد؟
و در انتها تشکر از شورای شهر و نماینده شهرستان که تاکنون جوابگوی هیچ سوالی نبوده و فقط نام نمایندگان مردم را یدک می کشند.

شورایی که ادعای مردمی بودن دارد، باید پاسخگوی مردم و رسانه ها باشد.
بی شک این اعمال و رفتار در اذهان مردم خواهد ماند و در انتخابات آتی مجلس و شورای شهر، با انتخاب اصلح، جبران خواهد شد.

خبرنگار: الهام ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×