» اجتماعی » مهندسان نخبه و جوان در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند
اجتماعی - شهرستان
کد خبر:26569 | ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱

مهندسان نخبه و جوان در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند

پرتو جنوب

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: فضایی باید ایجاد شود که مهندسان نخبه و جوان در عرصه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کاندید شوند.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی داره کل راه و شهرسازی استان فارس؛ ناصر رضایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس برگزار شد گفت: شما اساتید و پیشکسوتان باید فضایی ایجاد کنید که زمینه ی یک انتخابات سالم و پرشور برای مهندسان فراهم شود و به میدان بیایند و برای کاندید هیئت مدیره ثبت نام و به رقابت بپردازند

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات نظام مهندسی بسیار مهم و پراهمیت است و می‌تواند در بسیاری از عرصه‌ها اتفاقات مهم را رقم بزند.

ناصر رضایی با اشاره به ۳۵ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس متذکر شد: جوانان نخبه بسیاری در سراسر استان عضو سازمان نظام مهندسی هستند و باید از تمام این ظرفیت‌ها استفاده و فضایی درست شود که از تمام شهرستان‌ها مهندسان بتوانند وارد این فضای رقابت شوند.

سرپرست راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: اغنا کردن جامعه مهندسی در استان می‌تواند پیامدهای خوبی را در سایر ارکان جامعه به دنبال داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×