» حوادث » موتور، اتاق و سند لندکروز ۲۰۰ میلیاردی قاچاق، متعلق به خودش نبود
حوادث
کد خبر:34115 | ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷

موتور، اتاق و سند لندکروز ۲۰۰ میلیاردی قاچاق، متعلق به خودش نبود

پرتو جنوب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب، سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با اقدامات فنی از پارک سواری لندکروز قاچاق در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مذکور اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروز که پس از استعلام مشخص شد که موتور، اتاق و سند مربوط به ۳ دستگاه خودرو متفاوت می‌باشد را کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

بیل مکانیکی در حال فعالیت، قاچاق بود

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش خودرو مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

سردار “ملک‌زاده” با تأکید بر اینکه پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است، از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی توسط افراد سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×