» آرشیو » دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
آرشیو - شهرستان
کد خبر:8797 | ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

پرتو جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، پیرامون بهبود مسایل مربوط به موقوفات حوزه سلامت استان فارس، گفت و گو کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دیگر برنامه سفر دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تهران و در ادامه دیدار با سه معاون بهداشت، درمان و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از روز گذشته تا کنون، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «سید مهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با اشاره به پیشینه غنی فرهنگ وقف در استان فارس، بهره مندی حوزه سلامت استان از این رویکرد غنی نیک اندیشانه و انسان دوستانه را موهبتی ارزنده خواند.

او با تاکید بر تلاش مجموعه دانشگاه در زمینه تعامل مناسب با مجموعه اوقاف و امور خیریه استان، دستاورد این تعامل و همکاری را بهره مندی هرچه بیشتر از موقوفه های سلامت استان فارس در مسیر خدمت رسانی به مردم استان و مراجعان سایر استان ها عنوان کرد.

گفت و گو و تبادل نظر در زمینه ساخت بیمارستان جایگزین نمازی شیراز، از دیگر محورهای دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بود.

دکتر حسینی همچنین در این دیدار با اعلام آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیشبرد مسایل مربوط به موقوفه های حوزه سلامت استان، تلاش در این زمینه را موجب غنا بخشیدن به فرهنگ وقف در جامعه دانست.

در این دیدار که با پیگیری دکتر «روح اله نجابت» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نماینده مردم شیراز و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در زمینه موقوفات حوزه سلامت در استان فارس و شهر شیراز با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت و گو کردند.

این دیدار امروز، هجدهم مرداد ۱۴۰۲، در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×