» اجتماعی » نازل های سوخت استان فارس زیر ذره بین استاندارد
اجتماعی
کد خبر:22098 | ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷

نازل های سوخت استان فارس زیر ذره بین استاندارد

پرتو جنوب

طی بازدید و بازرسی بعمل آمده در۱۱ ماه گذشته از نازل های سوخت استان مشخص گردید که نازل های استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس؛ مدیرکل استاندارد فارس گفت: در ۱۱ ماه گذشته نازلهای سوخت استان فارس بیش از ۵۲۰۰ بار مورد بازدید و بازرسی استانداردقرار گرفته و تا پایان سال این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

رزمجو افزود: شرکت های دارای مجوز کالیبراسیون از اداره کل استاندارد با هماهنگی اداره کل و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان بصورت اتفاقی از وضعیت نازلهای سوخت استان بازرسی و آنها را مورد آزمون قرارمی دهند .

وی گفت: ازحدود ۳۲۰۰ جایگاه عرضه سوخت استان تا پایان سال مرتبا بازرسی انجام خواهد گرفت و درصورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می شود.

رزمجو افزود : شهروندان در صورتی که از جایگاه های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده نمایند موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۵۱۷اعلام نمایند و مطمئن باشند درکمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی به مصرف کنندگان اطمینان دادند که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده لیکن این نظارت ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و درصوت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×