» شهرستان » نشست آموزشی سربازرسان و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان کازرون
شهرستان
کد خبر:21119 | ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲

نشست آموزشی سربازرسان و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان کازرون

پرتو جنوب

نشست آموزشی سربازرسان و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کازرون، جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کازرون به ریاست ” مهندس یوسف فروتن” رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کازرون و با حضور دبیر و اعضای هیئت بازرسی انتخابات و سربازرسان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری درفرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد.

فروتن، در این نشست توجیهی بیان داشت: رعایت حق الناس، قانونمندی، امانتداری و بی طرفی کامل در انتخابات از اصول هیات بازرسی بوده و اعضاء و عوامل بازرسی در کنار سایر عوامل انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در فضایی امن در سطح شهرستان به کار خواهند بست.

وی افزود: سلامت و امنیت انتخابات، سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود که باید به همین جهت همه تلاش و کوشش مجریان انتخابات به دور از هرگونه فعالیت های غیرقانونی و جانب دارانه، برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی با مشارکت بی نظیردر روز ۱۱ اسفندماه سال جاری باشد.

فروتن ادامه داد: اعضای هیئت بازرسی تلاش خواهند کرد با تعامل و همراهی با ستاد انتخابات و هیات های اجرایی و نظارت در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی هیات بازرسی انتخابات استان، بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده ای را در سطح شهرستان بدون جانبداری از کاندیدای خاص فراهم نمایند.

در ادامه، آموزش دستگاه احراز هویت شعب اخذ رای توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کازرون به اعضای هیات بازرسی و سربازرسان انتخابات شهرستان انجام شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×